Lektoři

Silvie Krčmová

Zuzana Viznarová

Lenka Vlčková

Věra Baďurová

Katka Kalabusová

Lenka Vlčková

Jmenuji se Lenka Vlčková, narodila jsem se v Ćáslavi v pátek 13.ledna v 13:00 :-D.

Od předškolního věku jsem se věnovala baletu, kterého jsem se musela vzdát v sedmé třídě kvůli stěhování na Moravu. V Přerově jsem tančila společenské tance, cvičila jsem aerobik a pak jsem odjela na 8 let do Prahy, kde jsem hrála squash. Prostě pořád mám sport jako přítele ve svém životě.

V době těhotenství jsem se stěhovala do Přerova a po porodu dcery Agátky (kterou jsem si nadělila na 30-cáté narozeniny)jsem se zaměřila na cvičení Body and Mind a všem pomalým formám cvičení. Cítila jsem, že mé tělo potřebuje změnu a hlavně po porodu potřebovalo větší péči. Začala jsem se zajímat o různé kurzy a školy, které vyučují Pilates. Nejvíce mě zaujal pilates Method Clinic a cvičení s pomůckami (Roller, Bossu, ježci, overball, s- ball, velké míče). Od té doby se snažím neustále zdokonalovat a přinášet klientům nejen úsměv na rtu ale i důležité informací o těle.

Jsem velice ráda, že jsem se k tomuto oboru dostala a mohu se mu věnovat. Pilates cvičení doporučuji všem všech věkových kategorií i pohlaví :-D.

Pilates - přítel našich zad

Během pracovního dne, zavaleny úkoly, si mnohdy ani neuvědomíme, že dvě hodiny hledíme na monitor počítače, který je lehce pootočený do strany. Večer se pak divíme, z čeho že nás tak strašně může bolet hlava?! Tisíce drobných pohybových stereotypů během dne může způsobit vážné problémy s páteří a klouby. Jak často například sedíte s nohou přes nohu? A není to náhodou stále ta samá noha, kterou si přehazujete přes druhou? Nenosíte kabelku většinou v pravé/levé ruce? Říkáte si – Každá rada dobrá. Já Vám dám jednu – ovšem tu zásadní.

Chcete-li zabránit bolestem zad v práci, všímejte si, v jaké pozici pracujete a jak je přizpůsobeno pracovní prostředí vašemu pracovnímu nasazení. A hlavně - kompenzujte sedavé zaměstnání či dlouhé cesty autem vhodným cvičením. Pokud vyrazíte na lekci pilates, naučíte se triky, jak rychle ulevit zádům, ramenům, krční páteři… Proč lekce cvičení pilates? Existuje několik základních předpokladů pro zdravá záda, které najdete na každém webu – kvalitní židle, monitor počítače v úrovni očí a přesně proti vám, sedět s opřenými chodidly o zem, sedět rovně…ale dokážeme toto všechno během pracovního vypětí kontrolovat?

Musíme se maximálně snažit a minimalizovat možné škody špatným sezením a špatnými pohybovými návyky, ale k tomu potřebujeme někoho, kdo nás trochu povede. Proto doporučuji pilates clic Method v malém počtu klientů, vedené lektorem, který vás dokáže motivovat a usměrnit tak, že i v práci budete s chutí sedět s rovnými zády. Díky pilates pochopíte, jak vedou chybné hybné návyky k bolavým zádům, zjistíte, že tělo je dokonale logické a že každá akce nutně vyvolá reakci, díky pilates také poznáte, jaké to je cítit se uvolněně, a hlavně: nic z toho nebudete dělat, protože musíte, nebo proto, že je to nutné, ale protože vás to jednoduše bude bavit :-)

Vyzkoušejte a uvidíte, že najdete v pilatek nejen nejlepšího přítele vašich zad.

Reference

Kurz rehabilitačního pilates jsem si užila se vším všudy. Byly i dny, kdy se mi večer nechtělo opouštět teplo domova, ale nikdy jsem nelitovala toho, že jsem se překonala a na pilates šla. Baví mě způsob, jakým lekci vedete i to, že je pokaždé trochu jiná. I… díky tomu se mi v drtivé většině případů povedlo na lekci "vypnout hlavu" a odpočinout si. Co je pro mě hodně důležité, že nás opravujete a věnujete se nám individuálně. Právě proto, že často až poté, co nás obejdete a upravíte naše chyby, pozici dělám správně a cítím se v ní tak, jak mám. Teď marně přemýšlím, jestli bylo na lekcích něco, co se mi nelíbilo. Postupně se učím, jak se hýbat a sedět správně a čím dál víc si uvědomuju, kolik se toho dá pokazit jen na tom, jak si sednu a jaký to má vliv na moje držení těla a náladu. To podstatné na tomhle uvědomění ale je, že díky kurzu už vím, jak to dělat lépe. A občas mi to i jde:) Jitka Zobrazit více

Kurz - rehabilitační pilates

Vzdělání

RokMístoKurzLektorOdkaz
2016 Praha Problémy ramenního pletence a horních končetin Gabriela Němečková, Dis. www.mypilates.cz
2016 Uherské hradiště D-Yogi FLY specializace Pilates Mgr.Petra Mocková www.dyogifly.cz
2016 Praha - Hamr Fascie v pohybu Mgr. Ivana Brádková Mgr. Ivana Brádková
2016 Praha 11. Kongres Funkčního pohybu Daniel Muller, Martina Falerová, Silva Musilová, Jana Šimková www.IQakademie.cz
2016 Praha - Hamr Pilates Festival Lenka Vlčková www.jogapilatescentrum.cz
2015 Uherské hradiště D-Yogi FLY Level I. Mgr.Petra Mocková www.dyogifly.cz
2014 Brno Sbally 20 a 30 cm Mgr.Daniel Müller Centrum funkčního pohybu
2014 Praha Kongres pohybu a zdraví 3D fitnes
2014 Praha - Hamr Instruktor pilates na velkém míči na akci Pilates Festival Lenka Vlčková FB pilatesjoga festival
2014 Praha 6..Kongres Funkčního pohybu centrum funkčního pohybu
2014 Brno Instruktor pilates s therabandem Lenka Vlčková akce Feel joy Brno
2013 Praha 2.Kongres Funkčního pohybu Mgr.Daniel Müller Centrum funkčního pohybu
2013 Ostrava Bodystyling Diplom Mgr.Lucie Čadanová www.argent.cz
2013 Brno Spirals I. MgA. Jana Šimková Centrum funkčního pohybu
2013 Brno SM- SYSTÉM I.,II. Zuzana Neřádová www.maserskaskola.cz
2013 Praha Instruktor - Sball a theraband na akci Pilates Festival Lenka Vlčková www.JogaPilatesCentrum.cz
2012 Praha Pilates Clinic Method - Matwork II. Mgr.Daniel Müller Centrum funkčního pohybu
2012 Praha Pilates Clinic Method - Class Management Mgr.Daniel Müller Centrum funkčního pohybu
2011 Praha Pilates Clinic Method - Matwork I. Mgr.Daniel Müller Centrum funkčního pohybu
2010 Ostrava Insruktor Body and Mind Mgr.Hana Mihulová www.argent.cz

O nás

Jóga a pilátes centrum Přerov spojuje dlouholetou zkušenost s přátelským přístupem ...

Kontakt

Žerotínovo náměstí 14, Přerov 750 00

777 346 082, 774 371 799

info@jogapilatescentrum.cz