Cvičení

Informace o kurzech

Typy lekcí

Nabídka cvičení

FYZIO PILATES INTENZIV se Silvou

JÓGA VĚDOMÉHO POHYBU se Silvou

REHABILITAČNÍ Jóga v popruzích

TERAPEUTICKÁ JIN JÓGA

Vinyasa jóga

Relaxační jóga

Hot jóga

Relaxace a meditace

Prana jóga

Jemná ranní jóga

Pilates - zdravá záda

Pohádkové jogování

Om chanting

Hatha jóga

Thajská jógová masáž

Prožitkové semináře pro ženy

Partnerská jóga

MEDICAL JÓGA THERAPY

FYZIO PLATES THERAPY se Silvou

Jóga pro muže

Tai-chi

Jógohraní pro rodiče s dětmi 17- 24 měsíců

Jóga s Petrem Ševčíkem

Jogohraní pro rodiče s dětmi 24-36 měsíců

Jóga pro ženy

Acrohrátky

PILATES CLINIC METHOD

SM - systém

Pilates PRO ZAČÁTEČNÍKY

Vědomá jóga pro zdravá záda

MOJE TĚLO - WORKSHOP

Rehabilitační pilates

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE SE SILVOU

Hravě a zdravě - jóga pro děti

Jóga pro dívky 8 - 12 let

MOJE JÓGA v Agatsu Ryu

Pilates Pružná páteř - kompenzační cvičení

Jóga pro děti (8 -13 let) - kompenzační cvičení

KURZ DIASTÁZA - PREVENCE A TERAPIE

RODINNÁ ACROYOGA pro děti od 4 let a jejich rodiče

Malá letní škola jógy 23.7.- 27.7.2018

KURZ RANNÍ JÓGA PRO SEBE

Junior Yoga

VÍKEND PRO SEBE 8-10.2.2019

Diastáza 2. a pánevní dno v souvislostech

Pilates pro těhotné

Power jóga

KURZY PRO ŽENY

Prožitkové relaxace a meditace PRO ŽENY

POZNEJ SVÉ PÁNEVNÍ DNO

CYKLICKÁ ŽENA kurz pro ženy, o ženách s ženami

Jóga s Petrem Ševčíkem

Ashtanga Vinyasa jóga, která je základem mé praxe, patří mezi dynamické styly jógy, která klade důraz na plynulé přechody mezi pozicemi, specifický dech a koncentraci na přítomný okamžik. V Ashtanových sériích cvičení plyne v rytmu dechu v přesně stanoveném pořadí jógových asán. Cvičení jógy tímto způsobem rozvíjí pružnost i sílu, efektivně trénuje a zlepšuje fyzickou i psychickou kondici a při pravidelné praxi v konečném důsledku vede k ozdravění a pročištění těla i k uvolnění mysli.

V lekcích budeme praktikovat první sérii Ashtanga Vinyasa jógy tzv. „yoga chikitsa“ v překladu „jógová terapie“ a vybrané pozice z druhé série. Vzhledem k náročnosti Ashtanga Vinyasa jógy jsou však mé lekce zaměřené z velké části také na správnou techniku cvičení, a to i prostřednictvím důkladných průpravných cvičení na posílení středu těla, zad, paží i nohou, uvolnění ztuhlých kloubů a protažení zkrácených svalů. Takže v lekcích se setkáte jak se strečinkem, tak s posilováním váhou vlastního těla včetně základních lokomocí, příležitostně využívám i cvičení ve dvojicích, kdy díky spolupráci s partnerem dochází k ještě hlubšímu protažení a posílení vašeho těla a vede k lepšímu uvědomění a prožití jógových pozic, a uvolnění těla pomocí thajské masáže nuad boran. Součástí tohoto „jóga tělocviku“ je také výuka pokročilých jógových pozic (stoj na hlavě, na rukou, záklony do mostů apod.) a v neposlední řadě různé dechové i očistné techniky, relaxace a základy meditace. Nabízím tedy jógové cvičení, které může vhodně doplňovat vaše pravidelné sportovní aktivity, může motivovat k intenzivnější domácí praxi anebo jen samo o sobě pomůže v péči o vaše tělo a duši.

O nás

Jóga a pilátes centrum Přerov spojuje dlouholetou zkušenost s přátelským přístupem ...

Kontakt

Žerotínovo náměstí 14, Přerov 750 00

777 346 082, 774 371 799

info@jogapilatescentrum.cz