Cvičení

Informace o kurzech

Typy lekcí

Nabídka cvičení

FYZIO PILATES INTENZIV se Silvou

JÓGA VĚDOMÉHO POHYBU se Silvou

REHABILITAČNÍ Jóga v popruzích

TERAPEUTICKÁ JIN JÓGA

Vinyasa jóga

Relaxační jóga

Hot jóga

Relaxace a meditace

Prana jóga

Jemná ranní jóga

Pilates - zdravá záda

Pohádkové jogování pro děti od 3 let

Om chanting

Hatha jóga

Thajská jógová masáž

Prožitkové semináře pro ženy

Partnerská jóga

MEDICAL JÓGA THERAPY

FYZIO PLATES THERAPY se Silvou

Jóga pro muže

Tai-chi

Jógohraní pro rodiče s dětmi 17- 24 měsíců

Jóga s Petrem Ševčíkem

Jogohraní pro rodiče s dětmi 24-36 měsíců

Jóga pro ženy

Acrohrátky

PILATES CLINIC METHOD

SM - systém

Vědomá jóga pro zdravá záda

MOJE TĚLO - WORKSHOP

Rehabilitační pilates

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE SE SILVOU

Hravě a zdravě - jóga pro děti

Jóga pro dívky 8 - 13 let

MOJE JÓGA v Agatsu Ryu

Pilates Pružná páteř - kompenzační cvičení

Jóga pro děti (8 -13 let) - kompenzační cvičení

KURZ DIASTÁZA - PREVENCE A TERAPIE

RODINNÁ ACROYOGA pro děti od 4 let a jejich rodiče

Malá letní škola jógy

RANNÍ JÓGA PRO SEBE

Junior Yoga

Pilates pro těhotné

Power jóga

ZDRAVOTNÍ JÓGA - IYENGAR JÓGA workshop s pomůckami

Prožitkové relaxace a meditace

CESTA DO PÁNEVNÍHO DNA - celodenní workshop

CYKLICKÁ ŽENA - pro ženy

KURZ PÁNEVNÍ DNO 1

ZDRAVÝ SED

ŽENY V KRUHU, SPIRÁLE A CYKLU

PILATES - CHODIDLO

Kundalíní jóga

CESTOU ČCHI-KUNGU PRO ŽENY

EMOČNÍ JÓGA

ENERGIE, HORMONY, LYMFA aneb víkendová Žena v pohodě

MEDITAČNÍ RITUÁL NOVOLUNÍ

SLAVNOST LETNÍHO SLUNOVRATU aneb Žena je voda

TAJEMSTVÍ PÁNEVNÍHO DNA I.

Pilates - zdravá záda

Lektoři

Pilates - přítel našich zad. Během pracovního dne, zavaleny úkoly, si mnohdy ani neuvědomíme, že dvě hodiny hledíme na monitor počítače, který je lehce pootočený do strany. Večer se pak divíme, z čeho že nás tak strašně může bolet hlava?! Tisíce drobných pohybových stereotypů během dne může způsobit vážné problémy s páteří a klouby. Jak často například sedíte s nohou přes nohu? A není to náhodou stále ta samá noha, kterou si přehazujete přes druhou? Nenosíte kabelku většinou v pravé/levé ruce? Říkáte si – Každá rada dobrá. Já Vám dám jednu – ovšem tu zásadní . Chcete-li zabránit bolestem zad v práci, všímejte si, v jaké pozici pracujete a jak je přizpůsobeno pracovní prostředí vašemu pracovnímu nasazení. A hlavně - kompenzujte sedavé zaměstnání či dlouhé cesty autem vhodným cvičením. Pokud vyrazíte na lekci pilates, naučíte se triky, jak rychle ulevit zádům, ramenům, krční páteři.Proč lekce cvičení pilates? Existuje několik základních předpokladů pro zdravá záda, které najdete na každém webu – kvalitní židle, monitor počítače v úrovni očí a přesně proti vám, sedět s opřenými chodidly o zem, sedět rovně…ale dokážeme toto všechno během pracovního vypětí kontrolovat? Musíme se maximálně snažit a minimalizovat možné škody špatným sezením a špatnými pohybovými návyky, ale k tomu potřebujeme někoho, kdo nás trochu povede. Proto doporučuji Pilates clinic Method, cvičení probíhá v malém počtu klientů, vedené lektorem, který vás dokáže motivovat a usměrnit tak, že i v práci budete s chutí sedět s rovnými zády. Díky Pilates pochopíte, jak vedou chybné hybné návyky k bolavým zádům, zjistíte, že tělo je dokonale logické a že každá akce nutně vyvolá reakci, díky Pilates také poznáte, jaké to je cítit se uvolněně, a hlavně: nic z toho nebudete dělat, protože musíte, nebo proto, že je to nutné, ale protože vás to jednoduše bude bavit :-) Vyzkoušejte a uvidíte, že najdete v pilates a pohybu nejen nejlepšího přítele vašich zad. Každý čtvrtek od 8:00 - 9:00hod. Těší se na Vás Lenka Vlčková

Pilates - přítel našich zad.

Během pracovního dne, zavaleny úkoly, si mnohdy ani neuvědomíme, že dvě hodiny hledíme na monitor počítače, který je lehce pootočený do strany. Večer se pak divíme, z čeho že nás tak strašně může bolet hlava?! Tisíce drobných pohybových stereotypů během dne může způsobit vážné problémy s páteří a klouby. Jak často například sedíte s nohou přes nohu? A není to náhodou stále ta samá noha, kterou si přehazujete přes druhou? Nenosíte kabelku většinou v pravé/levé ruce?
Říkáte si – Každá rada dobrá.
Já Vám dám jednu – ovšem tu zásadní .
Chcete-li zabránit bolestem zad v práci, všímejte si, v jaké pozici pracujete a jak je přizpůsobeno pracovní prostředí vašemu pracovnímu nasazení. A hlavně - kompenzujte sedavé zaměstnání či dlouhé cesty autem vhodným cvičením.
Pokud vyrazíte na lekci pilates, naučíte se triky, jak rychle ulevit zádům, ramenům, krční páteři.Proč lekce cvičení pilates? Existuje několik základních předpokladů pro zdravá záda, které najdete na každém webu – kvalitní židle, monitor počítače v úrovni očí a přesně proti vám, sedět s opřenými chodidly o zem, sedět rovně…ale dokážeme toto všechno během pracovního vypětí kontrolovat?
  Musíme se maximálně snažit a minimalizovat možné škody špatným sezením a špatnými pohybovými návyky, ale k tomu potřebujeme někoho, kdo nás trochu povede. Proto doporučuji Pilates clinic Method, cvičení probíhá v malém počtu klientů, vedené lektorem, který vás dokáže motivovat a usměrnit tak, že i v práci budete s chutí sedět s rovnými zády. Díky Pilates pochopíte, jak vedou chybné hybné návyky k bolavým zádům, zjistíte, že tělo je dokonale logické a že každá akce nutně vyvolá reakci, díky Pilates také poznáte, jaké to je cítit se uvolněně, a hlavně: nic z toho nebudete dělat, protože musíte, nebo proto, že je to nutné, ale protože vás to jednoduše bude bavit :-)
 
Vyzkoušejte a uvidíte, že najdete v pilates a pohybu nejen nejlepšího přítele vašich zad.

Každý čtvrtek od 8:00 - 9:00hod.

Těší se na Vás Lenka Vlčková

O nás

Jóga a pilátes centrum Přerov spojuje dlouholetou zkušenost s přátelským přístupem ...

Kontakt

Žerotínovo náměstí 14, Přerov 750 00

777 346 082, 774 371 799

info@jogapilatescentrum.cz