Cvičení

Informace o kurzech

Typy lekcí

Nabídka cvičení

FYZIO PILATES INTENZIV se Silvou

JÓGA VĚDOMÉHO POHYBU se Silvou

REHABILITAČNÍ Jóga v popruzích

TERAPEUTICKÁ JIN JÓGA

Vinyasa jóga

Relaxační jóga

Hot jóga

Relaxace a meditace

Prana jóga

Jemná ranní jóga

Pilates - zdravá záda

Pohádkové jogování

Om chanting

Hatha jóga

Thajská jógová masáž

Prožitkové semináře pro ženy

Partnerská jóga

MEDICAL JÓGA THERAPY

FYZIO PLATES THERAPY se Silvou

Jóga pro muže

Tai-chi

Jógohraní pro rodiče s dětmi 17- 24 měsíců

Jóga s Petrem Ševčíkem

Jogohraní pro rodiče s dětmi 24-36 měsíců

Jóga pro ženy

Acrohrátky

PILATES CLINIC METHOD

SM - systém

Pilates PRO ZAČÁTEČNÍKY

Vědomá jóga pro zdravá záda

MOJE TĚLO - WORKSHOP

Rehabilitační pilates

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE SE SILVOU

Hravě a zdravě - jóga pro děti

Jóga pro dívky 8 - 12 let

MOJE JÓGA v Agatsu Ryu

Pilates Pružná páteř - kompenzační cvičení

Jóga pro děti (8 -13 let) - kompenzační cvičení

KURZ DIASTÁZA - PREVENCE A TERAPIE

RODINNÁ ACROYOGA pro děti od 4 let a jejich rodiče

Malá letní škola jógy 23.7.- 27.7.2018

KURZ RANNÍ JÓGA PRO SEBE

Junior Yoga

VÍKEND PRO SEBE 8-10.2.2019

Diastáza 2. a pánevní dno v souvislostech

Pilates pro těhotné

Power jóga

KURZY PRO ŽENY

Prožitkové relaxace a meditace PRO ŽENY

POZNEJ SVÉ PÁNEVNÍ DNO

CYKLICKÁ ŽENA kurz pro ženy, o ženách s ženami

Vinyasa jóga

Tam, kde končí Power jóga, začíná Vinyasa jóga. Patří mezi dynamické styly jógy, kde jednotlivé ásany jsou spojovány sestavou vinyasy.

Vinyasa jóga je spojení údžají dechu s plynulým pohybem, což vede k prohřátí svalů a protažení celého těla.
Vinyasa jóga je jedním z nejoblíbenějším stylů cvičení hatha jógy v západním světě. Slouží nám, „moderním“ lidem, jako vstupní brána k postupnému objevování filozofie jógy tak, jak se nám ji snaží védické texty předávat po staletí.

Slovo Vinyasa je tvořeno dvěma slovy dvěma slovy: vi = “pořadí” + “nyasa” = umístění; znamená tak spojující mechanismus.

Vinyasa jóga je typická dynamickým propojením údžají dechu, což je dechová technika prohřívající tělo, s plynulým přechodem mezi pozicemi. Výdrže v ásanách jsou obvykle pět dechů a poté se plynule přechází do další ásany. Údžají dýchání pak není kompletní bez zapojení mula bandhy (svalů pánevního dna), která chrání a zpevňují centrum našeho těla a udržují v těle tělesnou energii. Zapojení údžají dechu a zároveň mula badhy způsobuje výrazné zahřívání organismu, které vede k silnému pocení a detoxikaci orgánů a svalů. Vinyasa jóga je směr, který skrze fyzické cvičení propojené s dýcháním, přivádí člověka k sobě samému, přičemž koncentrace na dech nám pomáhá udržet se v přítomném okamžiku.

Posloupnost a návaznost jednotlivých asán byla popsána ve starodávném textu Yoga Korunta, která tvoří základ jógové školy Krišnamačáriji. K pokračovatelům této tradice patří jak soudobé ikony jógy B.K.S. Iyengar, tak Pattabhi Jois z Mysore. Zatímco Jois vyučuje Ashtanga Vinyasa jógu, Iyengar si vytvořil vlastní styl jógy, který klade důraz na správné a bezpečné cvičení ásan, s použitím široké škály pomůcek v případech, kdy fyzický stav cvičenců neumožňuje zaujmout ásanu bez nich. Yoga Korunta nejenže seskupovala asány, zároveň však vyzdvihovala Vinyasu, dršti, bandhy, mudry, které tvoří hlavní náplň učení hatha jógy. Vinyasa jóga je tudíž regulérním stoupencem radžajógového učení, se svou tradicí a taktéž představiteli této tradice.

Těší se na Vás Zuzka 

O nás

Jóga a pilátes centrum Přerov spojuje dlouholetou zkušenost s přátelským přístupem ...

Kontakt

Žerotínovo náměstí 14, Přerov 750 00

777 346 082, 774 371 799

info@jogapilatescentrum.cz