Cvičení

Provozní podmínky

Rozvrh

Souhlas s podmínkami GDPR

Nabídka cvičení

FYZIO-PILATES

FYZIO-JÓGA PRO SEBE

FYZIO-JÓGA V POPRUHU

TERAPEUTICKÁ JIN JÓGA

RANNÍ FYZIO-JÓGA PRO SEBE

FYZIO-JÓGA

FYZIO-PLATES THERAPY

PILATES - ZDRAVÁ ZÁDA

PILATES CLINIC METHOD

PILATES - KRUHOVÝ TRÉNINK

SM - SYSTÉM

REHABILITAČNÍ PILATES

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE S FYZIOTERAPEUTKOU

PILATES - PRUŽNÁ PÁTEŘ

JÓGA PRO DĚTI 10-14 let

JUNIOR YÓGA 13-16let

Pilates pro těhotné

TAJEMSTVÍ PÁNEVNÍHO DNA

JÓGA PRO ZAČÁTEČNÍKY

RELAXAČNÍ JÓGA

JÓGA PRO DĚTI 8-11let

PSYCHPSOMATIKA S IVOU HASTÍKOVOU

TERAPEUTICKÁ JIN JÓGA VE TMĚ

RANNÍ JÓGA PRO KAŽDÉHO

FUNKČNÍ BŘICHO po porodu

FYZIO-JÓGA PRO ZAČÁTEČNÍKY

Funkční břicho po porodu - ONLINE

Pilates Clinic - ONLINE

Pilates pro těhotné - ONLINE

VIDEO LEKCE TERAPIE V POHYBU

TERAPIE V POHYBU

TANEČNĚ POHYBOVÝ VIKEND pro SEBE

JEMNÁ JÓGA PRO ŽENY - video lekce

SM - SYSTÉM

Lektoři

Kurz SM - systému od 8.9.2020 - 10.11.2020. Cvičení SM Systém umožňuje tělu návrat k přirozenému fungování svalového aparátu i celého pohybového systému. Jeho vliv se projevuje nejen tím, že mizí bolesti páteře, ale i kloubů. Málokdo si uvědomuje velký význam jednotlivých svalů. Jsou- li svaly, které se upínají v okolí kloubů, ve velkém napětí, táhnou části kloubů ze správného postavení. V tomto špatném postavení se pak více opotřebovává kloubní chrupavka a postupně dochází k dalším bolestivým změnám. Většina lidí si bohužel, myslí, že bude stačit cvičení jen po dobu, než vymizí jejich bolest a pak se mohou vrátit zpět, ke stejnému, (většinou sedavému) způsobu života. Ale naše tělo je uzpůsobeno k lehu a pohybu. Dlouhodobé sezení na něj vždy působí negativně. Druhým extrémem je velké zatížení, většinou jednostranným sportem tenis, hokej, posilovna nebo jednotvárnou prací celodenní stání a sezení. Veškeré toto přetížení je potřeba kompenzovat pravidelným cvičením. U cvičení SM-Systému je velkou výhodou, že aktivizuje spirálová zřetězení svalů, ale navíc současně protahuje zkrácené svaly a posiluje svaly oslabené.

Cvičení SM Systém umožňuje tělu návrat k přirozenému fungování svalového aparátu i celého pohybového systému. Jeho vliv se projevuje nejen tím, že mizí bolesti páteře, ale i kloubů. Málokdo si uvědomuje velký význam jednotlivých svalů. Jsou- li svaly, které se upínají v okolí kloubů, ve velkém napětí, táhnou části kloubů ze správného postavení. V tomto špatném postavení se pak více opotřebovává kloubní chrupavka a postupně dochází k dalším bolestivým změnám.

Většina lidí si bohužel, myslí, že bude stačit cvičení jen po dobu, než vymizí jejich bolest a pak se mohou vrátit zpět, ke stejnému, (většinou sedavému) způsobu života. Ale naše tělo je uzpůsobeno k lehu a pohybu. Dlouhodobé sezení na něj vždy působí negativně.

Druhým extrémem je velké zatížení, většinou jednostranným sportem tenis, hokej, posilovna nebo jednotvárnou prací celodenní stání a sezení. Veškeré toto přetížení je potřeba kompenzovat pravidelným cvičením.

U cvičení SM Systému je velkou výhodou, že aktivizuje spirálová zřetězení svalů, ale navíc současně protahuje zkrácené svaly a posiluje svaly oslaben.

Pohybově-Terapeutické Centrum

“Každý pohyb je léčivý, když je vědomý...”

Kontakt

Žerotínovo náměstí 14, Přerov 750 00

777 346 082

info@jogapilatescentrum.cz