Cvičení

Informace o kurzech

Rozvrh

Nabídka cvičení

FYZIO PILATES INTENZIV

JÓGA VĚDOMÉHO POHYBU

REHABILITAČNÍ Jóga v popruzích

TERAPEUTICKÁ JIN JÓGA

RANNÍ JÓGA PRO SEBE

VEČERNÍ JÓGA PRO VŠECHNY

MEDICAL JÓGA THERAPY

FYZIO PLATES THERAPY

PILATES - ZDRAVÁ ZÁDA

PILATES CLINIC METHOD

SM - systém

Rehabilitační pilates

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE SE SILVOU

THERAPY-DYNAMIC-YOGA

Pilates Pružná páteř - kompenzační cvičení

Jóga pro děti (8 -13 let)

PILATES SPECIÁL - DECH, DIASTÁZA, CORE

Junior Yoga

Pilates pro těhotné

Zdravotní power jóga

MEDITACE A RELAXACE

MEDITAČNÍ RITUÁL NOVOLUNÍ

TAJEMSTVÍ PÁNEVNÍHO DNA I.

ÚPLŇKOVÉ MEDITAČNÍ ODEVZDÁNÍ

TANEC PRO VNITŘNÍ ŽENU

ŽENY V KRUHU, SPIRÁLE, CYKLU A TANCI

PÁNEVNÍ DNO, BŘICHO A CORE

JÓGA PRO ZAČÁTEČNÍKY

PROTISTRESOVÁ BIOENERGETIKA

CESTA ŽENY

LYMFATICKÁ AUTOMASÁŽ A HORMONÁLNÍ DIETA

ZDRAVÁ DĚTSKÁ NOHA

JÓGA STRETCH

Slavnost PODZIMNÍ ROVNODENNOSTI

PILATES dynamický trénink

MEDITAČNÍ VEČER - Očista v energiích SAMHAINU

PILATES CLINIC - CORE

PortDeBras™ - tanečně - pohybová terapie

Másážní a relaxační lekce s pomůckami Roller a Activaball

SM - systém

Lektoři

Máte bolesti zad, výhřez meziobratlové ploténky nebo skoliózu páteře? Nabízím NOVINKU v Joga a Pilates centru rehabilitační cvičení KURZ SM- SYSTÉM. Budu se těšit lektorka Lenka Vlčková

Cvičení SM Systém umožňuje tělu návrat k přirozenému fungování svalového aparátu i celého pohybového systému. Jeho vliv se projevuje nejen tím, že mizí bolesti páteře, ale i kloubů. Málokdo si uvědomuje velký význam jednotlivých svalů. Jsou- li svaly, které se upínají v okolí kloubů, ve velkém napětí, táhnou části kloubů ze správného postavení. V tomto špatném postavení se pak více opotřebovává kloubní chrupavka a postupně dochází k dalším bolestivým změnám.

Většina lidí si, bohužel, myslí, že bude stačit cvičení jen po dobu, než vymizí jejich bolest a pak se mohou vrátit zpět, ke stejnému, (většinou sedavému) způsobu života. Ale naše tělo je uzpůsobeno k lehu a pohybu. Dlouhodobé sezení na něj vždy působí negativně.

Druhým extrémem je velké zatížení, většinou jednostranným sportem (tenis, hokej, posilovna …) nebo jednotvárnou prací (celodenní stání a sezení).Veškeré toto přetížení je potřeba kompenzovat pravidelným cvičením.

U cvičení SM Systému je velkou výhodou, že aktivizuje spirálová zřetězení svalů, ale navíc současně protahuje zkrácené svaly a posiluje svaly oslaben.

O nás

Jóga a pilátes centrum Přerov spojuje dlouholetou zkušenost s přátelským přístupem ...

Kontakt

Žerotínovo náměstí 14, Přerov 750 00

777 346 082

info@jogapilatescentrum.cz